یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

فراخوان مقاله سومين كنفرانس ملي بررسي مسائل جاري آموزش، ادبيات و مترجمي زبان انگليسي و زبان شناسي

بررسي چالش هاي زيست محيطي و اجتماعي كه صنعت نيشكر در خوزستان داشته است

فراخوان مقاله سومين كنفرانس ملي بررسي مسائل جاري آموزش، ادبيات و مترجمي زبان انگليسي و زبان شناسي

۴۶۳ بازديد

فراخوان مقاله سومين كنفرانس ملي بررسي مسائل جاري آموزش، ادبيات و مترجمي زبان انگليسي و زبان شناسي

سومين كنفرانس ملي بررسي مسائل جاري آموزش، ادبيات و مترجمي زبان انگليسي و زبان شناسي با هدف بررسي آخرين تحولات و يافته هاي پژوهشي در زمينه هاي آموزش و يادگيري، ادبيات و مترجمي زبان انگليسي و زبان شناسي در 14 و 15 بهمن  ماه 1395 در اهواز توسط مؤسسه پژوهشگران انديشمند و با همكاري و حمايت دانشگاه مختلف خارجي مانند دانشگاه قطر، دانشگاه سلطان قابوس عمان، دانشگاه ميسور و دانشگاه آمريكايي واحد شارقه و دانشگاه هاي مختلف داخلي مانند دانشگاه شهيد چمران اهواز و دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) برگزار مي شود.

كميته علمي كنفرانس متشكل از كميته بين المللي از دانشگاه هاي خارجي مانند  دانشگاه ميسور، دانشگاه سهر و دانشگاه اردن و دانشگاه هاي داخلي مانند دانشگاه شهيد چمران اهواز و واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي و مركز تحقيقاتي مانند مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري مي باشد.

 در حقيقت، اين رخداد علمي به عنوان  يك فرصت مناسب براي پژوهشگران، دانشگاهيان و دانشجويان است تا آخرين يافته هاي علمي خود در زمينه هاي مختلف آموزش و يادگيري، ادبيات و مترجمي زبان انگليسي و زبان شناسي را به اشتراك بگذارند و به تبادل اطلاعات در زمينه هاي مرتبط اقدام نمايند.

 مهم ترين ويژگي اين رخداد علمي ميان رشته اي بودن آن است كه پژوهشگران، دانشگاهيان و دانشجويان از گرايش هاي مختلف زبان انگليسي بتوانند مسائل جاري مرتبط با زبان انگليسي را از ديدگاه هاي مختلف و بر اساس گرايش خود بررسي نمايند.

 در اين زمينه از پژوهشگران، دانشگاهيان و دانشجويان داخل و خارج از كشور دعوت گرديده است تا مقالات خود را  در زمينه مسائل جاري آموزش و يادگيري، ادبيات و مترجمي زبان انگليسي و زبان شناسي به يكي از زبان هاي فارسي يا انگليسي در كنفرانس ارائه نمايند. مقالات دريافت شده توسط كميته علمي بين المللي با توجه به ملاك هاي علمي داوري مي شوند.  مقالات پذيرفته شده به صورت شفاهي يا پوستر در كنفرانس ارائه مي شوند.

 مقالات منتخب شده كنفرانس، بعد از ارائه در كنفرانس براي انتشار در مجلاتي مانند مجله آموزش زبان انگليسي دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) ارسال مي گردند. اگرچه برنامه ريزي كنفرانس بر اين است كه مانند دومين دوره كنفرانس، براي ايندكس شدن تمامي مقالات در پايگاه سيويليكا اقدام گردد.

 استقبال خوب ارسال مقالات دومين دوره كنفرانس از داخل و خارج از كشور مانند اولين دوره كنفرانس نشان مي دهد كه اين كنفرانس مي تواند براي سومين دوره با رشد علمي بهتري مسير علمي خود را ادامه دهد و حتي پايه مناسب آكادميكي در زمينه زبان انگليسي و زبان شناسي براي پژوهشگران و دانشگاهيان داخل و خارج كشور در آينده باشد.

 

حمايت حدالمقدور سازمان هاي مختلف كشوري و استان خوزستان از دومين دوره كنفرانس به عنوان يك رخداد علمي نشان مي دهد به طور حتم زمينه مناسبي براي حمايت از وقايع علمي در جامعه وجود دارد كه با گسترش اينگونه حمايت ها، زمينه مناسبي و مساعدي براي رشد علمي ايجاد مي گردد.

 

علاقه مندان جهت اطلاعات بيشتر، ثبت نام و ارسال چكيده مي توانند به وب سايت سومين كنفرانس ملي بررسي مسائل جاري آموزش، ادبيات و مترجمي زبان انگليسي و زبان شناسي (WWW.ELTL.IR) مراجعه نمايند.  

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد